Wednesday, July 28, 2010

don't read this, people.

okeh, fine. malaslah nak feel psal benda2 mengarut neh bnyak2.utk ape kan? buat sakit hati? haha. da x dek da sakit sakit hati da. malas da nak pikir, nak ingat, nak ambik taw. biarlah. aku x marah kau, aku marah diri aku sendiri.dah dah . aku da penat. aku da malas. aku nak hidup macam kawan kawan aku yg laen. yg happy yg bahagia yg gembira. x yah pikir org lain. pikir diri da cukup.ade family, ade kawan2, ade 'geng' yg slalu ade dsmping aku.hurmm. kau? tolonglah pergi jauh jauh jauh dari hidup aku. hidup aku jauh lagi. macam2 benda bole jadik.
aku da bosan la weh. jgan smpai aku benci. aku hidup aku. kau hidup kau. aku x nak kacau hidup org lagi.
huh! cheer up, caya.

sorry, people. ignore this post, dont ask me anything. please,




i hate you, please ;;

No comments:

Post a Comment