Sunday, August 1, 2010

kon-NICHIWA !

haha, sjer gedik nak title dalam japanese konon. haha, well, nak ckap ngan org jepun kne la blaja ckap jepun. haha,
tapi, diorg yg nak datang sni kan, ape kata diorg yg blajar ckap melayu?? bukan lebih afdal ker? err.. hahah, whatever.
erm... okeh, aku tak mau da moody moody. haha;) err, aku slalu moody ke kawan2? tak kan? haha, tringat plak zatiS penah ckap " caya, ko neh knape? happy laa sket, lately ne bad mood jer aku tgk." eh, iyeker? ke auta je minah tue? hhee, gurau jer. erm, mmg kowt, aku mengaku yg lately neh, aku mmg bnyak sket masalah jiwa raga. mgkin hati mnjadi lebih sensitif?
haha, x tahan ayat aku. entahlah., ade setengah prkara aku boleh crita kat org, ade sstengh x boleh. tapi, aku rse kalau aku ade problem pun, insyaallah aku x tunjuk dpan org kowt. dan org pown x prasan.kan? melainkan aku crita dgn mereka atau, yarh, melalui luahan di blog. haha, mgkin aku susah nak bercerita dgn mereka, namun, mgkin mereka boleh tahu prasaan atau sgala bnda melalui entri entri yg dipostkan. haha, err..ape yg aku cuba smpaikan neh? entah. mengarut je lebih. act, sdg bosan. nak dilelapkan mata neh, x boleh. haisshh, apsal laa mata neh?? nak tido,nak mimpi yg indah2...
haha., okeh, dah dah larr. esok sekolah. hmm.
tapi, sebelum tu, aku nak mintak maaf sgt2 kat kawan2 aku especially nye lah, kalau aku ade buat salah ke kat korg, buat korg sakit hati ker... kalau kalau menyinggung perasaan, mengguris hati, mencalar jiwa, menusuk jantung korg. hahaha, dah macam ucapan dlm kad raya jer.. haha, ok?? aku neh mmg, minah 'cengeng' sket. tpi kalau benda tu mmg terasa arr.. klo stakat remeh temeh neh x kott klo nak tgk aku nangis. haha, oklah, mulakan hari di bulan yang baru!!!
HAPPYY AUGUST MONTH ! haaha.,

neh, nak speaking jepun neh,

KYOU WA KOREDE.., MATA ASHITAA!!!
that's all for today.., see you tomorrow !!! ;);)

No comments:

Post a Comment