Saturday, July 24, 2010

kasut oh kasut

ok. ne cerita semalam. haha. nak gelak lagi?? dah dah lah tu. haha. ok, kasut aku. kasut sekolah.dan aku PUASA semalam.

semalam da semangt nak p.j. bukan PETALINGJAYA laa makcik, pendidikan jasmani. haha. eh, aku rse semua paham sebab insyaallah so far, x dek lagi makcik atau nenek bace blog aku. haha. ok, dah2. semangat mmg membara nak main besbol.tapi, disebbkan kerja chemistry yg mmg tiap2 kali nak hntar buku, kerja copy n paste mmg x dpt dielakkan.haha. budaya turun temurun kot. haha.

tgh syok dok borak2 dgn 3 rakan sejawat ne, yg mmg tgh khusyuk dok siapkan homework, padahal yg laen smua dah keluar dah menikmati padang sekolah. haha. ok, pn.dina yg sporting lagy happening neh pown masuk dgn suara agak2 nak mnjerit dah tu. haha. suruh kami semua keluar pegi main besbol laa katakan, sebab org x cukup. ermm, dan x taw kenapa hati aku cukup baik dan rajin sangat bila ckg suruh paggilkan budak class bukhari pegy padang mase tu. tapi aku puasa!dalam perjalanan pergi ke padang dgn muka yang hampa sebab penat-penat panggil diorg pegi padang tapi sorang pon tak mau. huh?? aku puasa nihhh!! x per2. sabar. teruskan perjalanan menuju ke padang yg luas lagi menghijau jika dipandang dari jauh.apsal ayat2 aku arini? x per, jangan henti baca.layan je.

ok,, kelihatan mereka2 semua amat jauh lagi. aduh. apehal main kat hujung pelusuk padang?? erm, xper, short-cut jelah. senang,terus jer kan?? jalan punya jalan, aduh, aku stuck kat tgh jalan. akibat trpijak tanah yg sememangnya sgt lecak dan basah dan berair karat! aduh aduh aduh. ape kejadahnya la aku lalu sini tadi. jalan lagi. makin lama makin dalam. bila aku pijak jer, automatik air lecak yang sangat berkrim tu menyerap dalam kasut. adoyay, x boleh jadi neh. aku pun terloncat loncat kat stu mencari tapak yg tidak berlecak krim coklat tuu. huh! abes kasut aku weyhh!! gilee gelii gilee aku tgk. sampai2, trus ngadu kat diorg. rse nak nanges jer tgk kasut camtu.huwaaaaaa~~~

sampai2, nina tgh gelak2. dengan perasaan yg trtanya2 kenapa, nina crita. ceritanya berbunyi begini,ye.
haha..tak..tadi, izzati punya kasut nasib baik x tersangkut atas pokok. hahaha...tadi dye nak sepak bola. dye sepak bola dengan kasut kasut dye terpelanting sekali ke atas. hahahahahahhaha!!


more or less the same laaarrr,,... =p ngee..; aku sukee btol citer neh;)eh,lupa plak..

NOR IZZATI ABDUL RAHIM


ok, kembali citer aku. aku dengan frustnya kalah minah putus chintaa, ecehhh, haha, bukak kasut aku yg dah macam...???errr.. ntah. semua buat muka terkejut dan tanya kenapa kenapa boleh jadik macam tuuu???? haihh. zati S boleh plak ambek kasut aku then gy jemur. haha,, baik kawan aku tu. baik kerr?? haha. oh, lupe lupe. sebelum kene jemur tuh, aku ada mengadu dekat FATIN F (mmg nama sebenar) haha, suruh dye tengok kasut aku sekaligus mengharapkan dye memberikan kata2 semangat dekat aku. taaappiiii, dye kata " ya allah, kenapa kasut tu? dah macam OREO !". dan semua gelak!! Fatin, how come you do this to me? hahaha., erm, kebenarannya, mmg dah macam tu pun,. tinggal nak celup dengan air susu. weyh, agak agak dah panjang sgt aku merepek neh an mengalahkan ucapan PM kepada rakyat jelata jer. haha. mengarut lagi! da dah syahira. lebih baek ko off laptop siapkan math ngan addmath lagi bagos weyh. x pon hafal bhasa arab ari selasa ustazah nak soal. dah la hafal hikam aritupun tergagap gagap. aduuhh.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
eh, tapi banyak lagi aku nak bebel neh. x pe aku senarikan jelah. sila rujuk disini, haha:

* AISYAH ketuk kepala aku guna KAYU BESBOL. weyh, KAYU BESBOOLLL WEYHH!! nasib baik x retak esah oii.

* poket/kocek baju aku koyak. akibat nak pose maut kat zati S time nak keluar toilet. trsangkut kat kunci pintu. rabak sket. alhamdulillah kunci pintu tu x tercabut. spe nak ganti??



-----------------------------------mmg dugaan puasa mungkin-----------------------------------

lain lain...........

* kaki aisyah tersangkut kat celah meja. xper,syah. aku try untk tak gelak. aku x gelak neh. muaahhhahahaha!
* sejarah, TIGA NENEK, aij. hahahaha.

----------------------------------------------------



apa lagi weyh, aku x boleh berhenti dah nehhhh?????

No comments:

Post a Comment