Monday, July 5, 2010

suspen?

yelar yelar, awak menang. sya x boleh nak buat pe dahh.. siapalah sya nak tentukan takdir.. nak ubah takdir. en?? tapi sye still x puas hati. knapa awak kecewakan saya?? awak tahu x betapa sedihnya saya?? selama neh saya tetap sokong awak dari blakng even awak tak tahu.then, senang senang jer nak patahkan hati org camtu jer. huhh?? sabar jelar.. ermm..
tapi apa2 pun, sya tau skang awak tgh sedih en?? x per2,
mgkin bukan rezeki awak kali ne., x per, sya faham perasaan awak. even sya x jumpa awak, x cakap ngan awak, x nmpak awak depan mata, sya tetap support awak dari jauh. awak tau an yg sya mmg suka kat awak selama neh?? sya x kesah even awak dah ada girlfriend ker, dah tunang ker, dah kahwin ker.. haha., teruk kan saya?? haisshh! apa nak buat?? dah suka nk buat camne?? walaupun org ckap ade org nak lagy bagus dari awak, apa saya kesah?? biarlah saya setia ngan awak jer ann?? buat pe nak rebut2 ngan org laen?? haha. saya tau saya x layak untuk awak. siapalah saya ne an?? saya akui selama neh mmg awak ramai peminat. semua org nak suka kat awak. and i'm one of them? no no, sya special lagy. hahaha. ok2, sebelum crita neh jadik lebih mengarut,, baik sya stop. ingat, sya tetap minat, suka, sokong, awak selamanya! cewwahh. =p you're the only one, LIONEL MESSI <3<3
---------------------------------------hahahaha-------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment