Thursday, June 10, 2010

yerterday,,,

KARATE KID.,smalam aku leely bahij aliah kakak aliah n hanisah gy tgk citer neh.,best punya.. haha, x caya gy r tgk! haha., sure x rugi. hahaha.,ermm, buat julung2 kalinya jugak aku tgk citer aksi2 ney. sblm neh x minat sgt aksi2 neh.,tpi, part lawan2 tumbuk2 pukul2 tuh, mmg aa seram gilee. haha. aku ngan aij kt sblh, mmg dah terasa rasa dah. seakan akan diri sendiri yg kena tumbuk sepak terajang pe sume.perrhhh...seram. hahaha., yg kakak aliah sblah aku plak " ohmygod ohmygod ohmygod" hahaha=)kelakar.tpi best! trasa cam nak blajar kungfu plak lpas neh. senang pertahan diri an?? hahaha??? yeah, syahira dah mengarut. jgn layan. haha. leely ngan aij suka budak jahat! haha., korg, sharing is caring?? haha=)untuk aku ngan aliah, sharing is NOT caring ok?? hahahah. pakcik jackiechan.. mengarut btollah kte neh. haha. tu pown jadik.. ishishish. oh, buku AKU,DIA & COKLAT tu baru bab3. haha.dah, aku tau aku mmg lambat baca novel2 neh. hahah=)tpi, wajib habiskan jugk sblm sek brmula. haha. sek? adoy.homework dah siap?? huh.nota bio?? huh!asal lar aku blh teringat psal h/w plak tyme neh. x per2, seminggu lagi an? haha. yela tu, aku slagi x last minit buat kejer, mmg x kan buat pnye! haha, biak pi la.

No comments:

Post a Comment