Tuesday, June 8, 2010

MACAP' 09,,.

DATE : 08/06/2010

TIME : 8.30 a.m - 1.00 p.m

LOCATION : PERSADA PLUS, DAMANSARA.

EVENT : MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG AKADEMIK PLUS 2009.



WAH,smlm best!hhewwu.,haha,ok2. nak citer neh.semalm act ade majlis anugrah cmrlg kat office mak aku. utk upsr,pmr ngan spm 2009.khas utk ank2 staff PLUS jerlar. hhee., erm.. mmg ramai jugak. dlm 90 org gak lar.nway, best! coz dpt jumpa macm2 jenis manusia kat stu. haha=) jenis? i mean, tingkahlaku manusia. haha.ok, smpai2 mak aku trus daftar then makan pagi jap. karipap dan air kopi? haha. aku tgk trus kenyang. hhee.,then, msuk2, tgk nama kat meja PMR NO.5. cari tmpat duduk.,nseb baek tmpat tu kat belakang. hehe. bole usha org. haha=) sbnrnya, dlm satu meja ade 3 org.budak yg dpt lar. cmpur ngan mak ayah jadik 9 org satu meja. aku, ibu,ngan ayah org prtama smpai. ade 2 family lagy. then smpai lgy satu family neh. uncle tu tnya ayah aku "ni meja no.5 ke?" ayah aku," erm, ye ye." so, dye pun pggil anak n isteri dye duk stu. wahh, yg best, anak dye lelaki!

hahahaa=)=)=) erm.. nama dye MUZAKKIR IHSAN. haha. nama nak besar.

ermm.,boleh lah tahan.haha.pmr dye 8A.skang sek kat SERATAS. wuoohh.

haha. but,a little bit neardy i think. haha., sket jer lar. erm, rse cam mmg agk x selesa kowt tyme tuh, haha=)then,mak ayah msg2 sembang2. aku ngan dye just buat muka blurr! serius,macam per jer! haha=p. dah lar gilee tunggu lame dye punya ntah pengarh ke ape ke syarikat tu nak smpai. duduk dri kul 8.40 smpai kul 10 baru sampai. huhh! aku pikir dye sesat dalam pejabat sendiri kowt! haha.,

oh, yg lgy sorg neh, pompuan. haha=) aku pikir ade gak kawan nk knal. haha. nama dye NADIA AZWA rsenya.result dye 7A1B1D. erm, dye lambat sket smpai. erm..tpi,senyum2 gitu jer, x tegur pown. haha=p .

ok, ceramah tyme., a.k.a tidoorr tyme! haha=) ngantok duhh..

yg muzakkir tu, siap menguap lgy. haha. then, dye letak kpala kat meja. haha. kelakar. nadia tu sbuk layan adik dye jer., huhu..yg aku khusyuk tgk org. haha.mmg keje aku! ade sorg ne hensem taww! meja sebelah aku. erm, firdaus nme dye. wahh! haha.,siap cari nama tuh!

aku nak tgkap gmbr dye tpi takut mak aku nmpak. abes, mati aku. haha=) ok. lpas ceramah, penyampaian hadiah. sejuk menggigil tangan aku. haha. kalah tyme kat sek pnya. haha. upsr gile r budak2 tuh ramai. lama weh nak tunggu! haha., ok smpai turn aku, naeklah pentas yg agak tinggi,dgn tumit kasut yg agak berinci, naseb bek tak jatuh akibat wayar yg memang BERSELIRAT kat ats tuh! huh,naseb naseb..klo tak adegan filem indon kot aku dah buat kat ats pentas gah tuh. gilee larrr,,haha.then mak ayah mmg kne naek skali.salam,ambek sijil, tgkap gmbar. senyum! ok,dah2.

then,msuk balik dewan, tgk budak2 spm plak yg dpt.oh,asal lah ramai sgt yg hensem?? haha, dah lar pandaipandai.kan kan? haha..then, makan time! oh nasi briyani.ceme nek eje erk?btollah kot.hehe, lauk dia wah byk.tapi aku boleh ambek ayam sambal jerr?? tu pun mak aku ambek kan. haha, coz tak berani nk pusing2 besi kat tgh meja tuh.haha. aku tau aku kolot.hahah.tapi,yg penting,ayam aku x 'terpelanting' ke meja sblh ea,..bangga neh~ haha=) sudu dan garpu dikawal dgn sgt baik.hahah,.then,aku smbg ngan bapak muzakkir owh.haha,gila hebat kott.haha.bapak dye hensem gak aku tgk. haha,uncle tu ckp,aku kena berdikari!haah,xyah citer lar..

ok,smbil makan,ade persembahan.ntah penyanyi pelusuk mane ah dye ambek.nyanyi lagu halaman rindu mula2.syahdu r gak.haha, pastu lagu wali band.lagu yank. perghh..x tahan aku.haha.aku ngan nadia tu dah gelak2 dah.si muzakkir buat muka blurr.dye makan jer,haha. then lagu rock.apetah lagu dye.ne lagy aa.org sakit jantung sah sah mati kt stu gak.haha,,sakit r dada ngan telinga aku. muzik nak kuat.huh, pastu.dye ckp ade satu lgy artis. ne dri af.aku dah exited.shahir ke?? haha. tpi dye ckp af2.hah?adam ker?? last2 dye ckp pompuan. huh! hampeh sungguh!buat malu aku jer jerit adam kat stu.haha=) x per satu meja jer dgr. haha. erm..ruparupanya farah af2.breepbreep tuh., erm,ok.haha. dye nyanyi mileycyrus nye lgu,theclimb.n lagu dye pe tah.then, nak baliklah.family nadia tu dah bla.then, aku.baru muzakkir tuh.tgkap gambar sket.then, bla.oh aku x tgk lagy hadiah apa dye bagy. dlm kreta tgk ada sijil ngan satu sampul.aku bukak dye tulis,'sila tuntut duit anda sebanyak RM500.00 daripada encik anuar.' wutwutt! gilee happy aku. jerit dlm kreta.haha=) 500 tuh.alhamdulillah..spe nak bagy an?haha.ikut aku nak jer tuntut tyme tuh.tpi mak aku x bagy coz org tuh tgh sbuk.erm..xper2, sabar,syahira. haha=)=)

oklah,panjang sgt aku citer dah neh. haha.harap sabar membaca.haha.thanx,,byep everyone.salam...

ne,gambar sket2 yg dpt aku tgkap.ermm, gambar x lawa sgt lar.hhee.;




tyme neh farah pnya persmbahan., x brani dekat2.haha,,



ne meja aku, PMR5. budak lelaki sbelah baju purple tu, muzakkir.baju kurung hitam yg x pkai tudung tu, nadia.

neh? sjer gedik nak ambek.=p





oh, gmbar neh x lawa sgt lar.haha=) baju biru? ntah, makcik mne aa..

No comments:

Post a Comment