Monday, June 7, 2010

monday at 4.09 pm at room.

ermm.. x dek pape nak citer.,
just x sabar nak tunggu esok., hhee
ada event pnting yg aku kena hadiri sok., eceh ceh.., hhaa.,
baju tudung kasut smua dh beli., dah siap.,
oh x saba x saba.,
majlis anugerah neh aku harap lebih baik dan bagos drpd kat sek aritu.,
hhaa., harap2. n yg plg pentg hadiah dia mesty lumayan.
haha., harap2. berbaloi sket aku pegy.,
at least, x dpt rm20.00!... hahaha=) jahat an? ok,syukur itu pntg.
aku tau aku tamak. haha =)
oh, personal taste.
neh atas desakan dan permintaaann rakan2 ku,
aku tgk lar jugak citer neh..,
neh diorg punya psal lar.. x abes2 suh aku tgk.,
tau lar pakwe aku hensem bangatt kan?? hahaha=)
ok, hanisah leely, aku dah tgk. 1 episod baru! muahaha.,
n g-hah, ko ckp dh tgk gk an? neh yg x leh jadik neh, smua dah tgk!
so, aku akn manfaatkan masa yg ade neh utk hero aku tuh! haha.
tapi, citer byk sekat2 lar. ne ah yg banci tgk online neh.,
haisshhh., aku dh r mmg kurg kesabaran sket bab2 neh.
tpi x per, tgk sejauh mne aku leh saba.
kalau tak aku campakk laptop ke dinding. muahaha=)

No comments:

Post a Comment