Sunday, June 13, 2010

kerja paling benci??

apa kerja yang PALING PALING PALING anda BENCI sekali nak buat di rumah???? lagy2 tyme cuti neh... aku??

* SAPU SAMPAH. aku pelik btollah. aku x dek adik kecik pown yg nak buat sampah pown. tpi mak aku suruh gak buat keje neh.pelik2.

* KEMAS RUMAH. aku kemas bilik aku jerr. haha=)

* LIPAT BAJU. oh, naseb baek untuk 3 org punya baju jer.. haha=) tu pun lenguh tgan aku.

* MASAK NASI. wuoohh, aku x ske sbnrnya. tpi x per, at least x suruh aku masak makanan, lauk dan sbgnya. haha=) kalau suruh mmg aku lari dari rumah. hahaha???

* BASUH KASUT SBB DAH NAK SEKOLAH BALIK. korang dah basuh?? aku belum. haha.mak aku dah byak kali bebel. still x jalan. haha,.

yarh, org PEMALAS mmg camtu kan?? korg cane?? x per, xyah citer. aku taw kita serupa. hahahah=) kankankan????

No comments:

Post a Comment