Thursday, November 11, 2010

Majlis tautan Qaseh @ 4abubakar2010 ,


ok, already uploaded yesterday pictures. take a look at those sweeties gurls below, muahaha :)



"kami gila belon, haha ,"
nur izzati shamsuddin, belon anda pun ada jugak taw! miss u, dear :)



AJK belon punye kerja, haha, pnye belasah je ikut suke, haha, terima kasih kpda yg sudi mmbantu gntung belon tu and menyibuk, hehe ,


ida hanisah leely caya ,
kita mmg takde kerja en? tiang gol pun jadi balut haha , comel la tiang tu ;p



berdua lebih baik , ;-)


ceh, smua nak gambar ngan nina, yelar nina kan mahal skit nak gambar2 neh ,


yea , aku panggang ayam ! smua nak pelik tgok aku , haha , alah, panggang ayam je, takde hal lah ! ayam jer pun ? haha

ceh bajet bagus pulak pdahal panggang pun tak smpai 5 minit dah resigned . nsib bek leely take place , haha :p



wah, ini birthday girl kita, BahijBisyriAudi.
birthday next week tpi dah smbut smalam haha, nway , hppy birthday , my dear!
yg pnting, kek sedap! krim ? hhee,


jemput jemput jemput semua , jgan malu2 buat macam rumah sendiri ,

oh, teringat semalam. Kamal buat lawak bhai,
" korang tengok jer eh ? "
haha, serious kelakar bro. x sgka kau ada bakat trpendam. :p



acara pertukaran hadiah. aku dpat ustazah pnye hadiah, hhee,


bergambar dengan ustazah zuraini dan ckgu sarahana ,



peace guys! haha :)
time neh aisya bnyak eh ajar benda bukan2 kt aku ngan bahij,
kau tau, camera aku bnyak gler bnda tak senonoh ! don worry aku dah delete . haha :)
love u ,

- THE END -




S'moga ukhuwah prshabatan yg trjalin kekal spnjg hayat ,
tahun depan buat lagi gempak eh ? lpas SPM laa,


moga ketemu di lain wktu , byebye !

No comments:

Post a Comment