Tuesday, November 9, 2010

091110

entah. boring ah. kat sekolah pun bkan buat apa pun. pikir dtg arini ckg azimah nk smbg chmstry lgi tpi tak pung. membazir jer wkt aku utk ponteng sek. haihh. hhee. truk en aku? esok plak klo tak dtg, dpat buku text form5 plak. aduh, bru jer kemas rak buku. nnty msty brsepah balik, ish !. khamis plak, ade jamuan kelas 4abubakar. yezza, yg ni aku suke. yg penting dapat makan makan dan makan banyak2! wah, bagus2. haha, teringat plak citer smalam, Ammar, time bincg dgn ustazah psal jamuan. haha, penat jer nak layan dia. layan dia, seribu tahun pun takkan habis. :p kan? aku tau smua mengangguk tanda setuju smbil senyum.
oh eh, aku dah beli hadiah ! haha, yg penting rm5 keats kan syarat dia? oh, lebih2. haha, slalu singgah kedai 2ringgit jer, neh trpksalah prgy kedai 'grand' sket an nak cri brg lebih 5 hinggit? haha, tpi bendanya taklah grand sgt pung. comel2 jer, muahaha. bla ar, caya. nak gunaguna org plak , haha. gunaguna ?
* harini/ hari2 , aku asyik kne 'bahan' je kan dgn leely&zatiR ea? bgus2, bila bab caya je smua bole , aku redha , :p

oklah, saya bosan.
moga ketemu lagi , :)

No comments:

Post a Comment