Tuesday, October 26, 2010

ok, aku baru kenal ,

aku blogging lgy pada musim exam,

pengumuman ,

ok, first of all, aku baru kenal JYJ - korean members. ( oh, pangkal nama 3 org mamat?)
ok, tolong jgan gelak laa, korang.
aku tau aku mmg lambat compare dgn kawan2 aku yg smuanya macam dan memang dah tahu psal diorg neh,
bab2 band korea neh mmg aku lemah sket lah, maybe klo exam dapat B. tpi klo drama, laju eh. muahaha :P
kenal pun sebab nak cari ost tuk sungkyunkwan scandal - korean drama yg smua tengah addicted sgt tu , haha ,
dan ditambah pula dgn 'information' kat makcik ecah yg sgt gilekan mereka ini, haha, :P yg menambahkan ilmu pengetahuan aku , nak google2 malas aku,
ok, lagu yg aku cari tu , akhirnya ditemui mcam tajuk dia jgak, i found you x silap aku, haha
sangat best, aku mmg suka lagu2 saranghae neh , :P
currently tgah dengar berpuluh- puluh kali, lpas neh nak download, haha ,
biar caya takk baca buku kan, biar dye dengar lagu neh jer kan , pastu esok jawab exam biar dye jawab lirik lagu neh jer. kankan?

No comments:

Post a Comment