Friday, October 22, 2010

issue

i got an issue today.
aku rasa ada something wrong dengan dia. entahlah, aku tak tahu. maybe memang perasaan aku je kot. entah. tapi memang aku rasa dia ada yang tak kena dengan aku. entahlah..cuma rasa tak macam selalu selalu. ke aku yang pelik sebab rasa macam tu? haisshh. tak tahu nak cakap. aku ada buat salah ke kat dia? tapi cakap ngan dia macam ok je. tapi hati aku kuat mengatakan yang dia pelik. huh! entahlah, aku pun pelik apa aku merepek entah. yang pasti aku rasa ada yang tak kena. dalam minggu ni aku asyik fikir pasal benda neh je. tapi aku cuba sedapkan hati yang benda tu tak de pape pun sebenarnya. oklah, kepada kawan2 di kelas yang amat aku sayangi, kalau aku ada buat salah ke apa ke yang tak kena, cakap je orait? kalau rasa tak puas hati cakap jer. aku tak nak pandang semacam ke apa ke sebab buat aku rasa pelik. aku tak tahu neh perasaan aku ke apa ker. tapi, aku tak suka benda2 macam neh. aku lagi suka kalau kawan aku pandang aku then senyum. sebab aku akan buat benda yang sama. tapi kalau senyum tak ikhlas, tak tahu pulak aku. dan kalau masalahnya tak suka aku senyum, memang kes serius. entah. peliklah. dah lah, malas nak lebih2. aku harap benda neh perasaan aku jeh. kalau aku mmg ada buat salah, mintak maaf banyak2 okeh? tapi jangan risau, aku tak simpan benda ni dalam hati pun. cuma rasa pelik kadang2. takpe, anggap aku je yang pelik. haha. kita kawan, pusing mana pun kawan jugak kan?

peace no war, friends. :)

No comments:

Post a Comment