Tuesday, September 21, 2010

title? entah ,

ni spe? nme dye AIRIS. nme dye panjang, aku pun x hafal. haha,
anak kpda sepupu aku,
she's just soo cute,so i like to picit2 dye whenever i met her, hahaa ,
nway, dye fobia tengok aku , muahaha ,



ni plak? haha, ntah. jumpa kat rumah sepupu. dia asyik ikut aku jer, smpai nak msuk kreta
pun, still dia tgok jer, haha , touching la pulak,
pelik, aku bukan ngam ngan kucing pun , hemmm ,


yg neh, tengok muka dia. nampak comel sebab belang kat tengah tu tpi entah, menakutkan plak pandangan dia. haha , ok, yg neh kucing jalanan. jumpa kt tgah jalan,
bukan laa tengah, tepi laa. haha. tbe2 rse nak snap gmbr dia sbb nmpk comel. haha,
nway, aku bukan pengumpul gambar kucing eh ,


menara condong teluk intan. mse gy makan, perasan manara neh ade berlampu plak,
haha,
nway, menara neh nampak condong tak?
ke camera aku yg senget ?
muahaaha,


hah! yang nie, aku baru teringat yang rya ne aku x makan lagi kuah kacang nasi impit neh,

teringin sangat neh rsenya, harap2 ade la org buat open house ajak aku makan ni , haha ,

dah, habis da aku merepek ,

No comments:

Post a Comment