Thursday, May 27, 2010

i'm cursing calculator!

today, i'm just cursing!
bahasa mudah., SUMPAH SERANAH. haha.,
tapi bukan kat manusia lar.,
to my belovveeddd CALCULATOR! daaa..
ye r, dah ar biology td giler bapak susah. nak tercekik jawabnya. aku rse gler patah semangat dah.. haiissshhh. soalan nmpak jer simple. tpi nak jwbnya, subhanallah. ye r, x baca! hmm, slah sndighi gak kn?? mitosis meiosis bab yg aku x baca tu jugak lah yg keluar. huh??
lek2. tu citer paper2.
paper3?? hah. neh nk gempak. aku x terurus tyme tuh. kononnya nak siapkan expeeriment dlu.
then, bru siapkan soalan depan, enzyme tuh. nak kne kira rate of blablabla. ok. kluar CALCULATOR dri bwh meja. tekan2, kosong. muncul nombor zero pown x dek.
''CALCULATOR NE DAH MATI KE??''
WHAT THE HELL U ??''
neh nak naik darah tinggi aku neh. hisshh! aku pown sumpah seranah lah. haha=)
lagy 20 minit nak abes. experiment x siap lgy. aduh. totured gler.
jeling leely kat sebelah. ''lee, pandang r sni! aku nak calculator neh!!'' makcik tu aku tgk tgh khusyuk gler. haha.. then, mncari mse yg sesuai. menunjukkan signal nak kalkulator.
yg aku psti, kamal nampak. sibok jer., taw r dh siap!
ok, dapat jgk. haha.

pengajaran : baca buku jangan last minute / servis calculator sblm nak guna / jangan menyumpah sebab tak baik. haha.
*teringat izzatiAR yg slalu hilang calculator. haha =)

No comments:

Post a Comment